Jak poznám ženu se kterou budeme mít stejný zájem
Marcipán
Jak poznám ženu se kterou budeme mít stejný zájem dát si perník užít si jinak mě nebaví. A tím se začít postupně vracet do normálu.Přestat opakovat a byt v té závislosti sam.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Nezlobte se, ale asi Vás zklamu, nejsme pervitinová seznamka. Cesta, po které se snažíte vykročit, reaguji na skrytou poznámku, není, a ani nemůže být, nalijme si čistého vína, v žádném případě cestou k normálu, ale je cestou do pekel. Možná si na drogové scéně najdete závislou partnerku, která s Vámi dokáže Vaše tužby sdílet, počítejte ale spíš s průšvihy, než s čímkoli pozitivním. Horší by bylo, kdybyste snad měl tendenci někoho dalšího do závislosti stáhnout.
Daleko rozumější a pro Vás výhodnější bude, když se s problémem obrátíte na odbornou pomoc. To znamená kontaktovat psychiatra - adiktologa, nebo sexuologa, případně někoho, kdo se orientuje v obou zmíněných disciplínách a otevřeně o problému pohovoříte. Zkušený specialista Vám navrhne konkrétní kroky, které pro zlepšení situace můžete podniknout, případně Vám navrhne terapii, která by Vám pomohla. Určitě bude stát za to případně kontaktovat nejbližší zařízení, které poskytuje služby uživatelům drog. Tyto služby jsou bezplatné a mohou být poskytovány i anonymně. Nejlépe je si předem domluvit termín schůzky. Při osobním pohovoru po seznámení se situací Vás pracovníci služby, kteří detailně znají oblastní možnosti, konkrétně nasměrují, poskytnou potřebné informace, kontakty a podpoří Vás.
Kontakty na zařízení a služby v dosahu:
K - Centrum Karlovy Vary
Sportovní 359/32
360 01 Karlovy Vary
Telefon: +420 727 954 163
E-mail: kcentrum.kv@seznam.cz
Web: www.os-svetlo.net
Více zde: http://ossvetlokadan.webnode.cz/sluzby/k-centrum-karlovy-vary/k-centrum/
Teen Challenge Karlovy Vary
Bulharská 29A
360 01 Karlovy Vary
Telefon: +420 312 591 413
E-mail: tck.vary@gmail.com
Web: http://www.teenchallenge.cz/
Help linka: +420 733 788 788
Psychiatrická klinika
Fakultní nemocnice Plzeň
alej Svobody 80
304 60 Plzeň-Lochotín
Tel: 377 103 111
E-mail: fnplzen@fnplzen.cz
bunatovap@fnplzen.cz
Web:    http://psych.fnplzen.cz/
http://psych.fnplzen.cz/cs/node/557
Linka pomoci RES VITAE, o. s.
Telefon: +420 353 588 080
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.