thc v moci
danco01
Dobry den, zajtra by mi mali dat rodicia thc test na moc, zakupeny v lekarni (jednorazovy)... Hulil som cca. pred mesiacom (2-3 tahy z jointa) a predtym som v obdobi 5 mesiacov hulil raz, asi mesiac pred tym poslednim hulenim... Myslite, ze budu testy pozitivne? Dakujem za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
THC, účinná látka marihuany je detekovatelná z tělních tekutin v těchto přibližných rozmezích:
detekce moč: 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních konzumentů, při užití občas do 14 dní)
detekce krev: do 14 dní (u občasných uživatelů cca týden)
detekce sliny: jako u krve
Podotýkám, že toto jsou pouze údaje orientační. Vždy záleží na individualitě organismu a jeho schopnosti se s tímto procesem vypořádat, na kvalitě drogy a intenzitě konzumace. Jsou to tak individuální záležitosti, že to bohužel nikdy nelze předem přesně odhadnout.
Pokud jste konzumoval před měsícem a šlo o jednorázové užití, testy by měli být v pořádku.
Jinak bych ráda připomněla, že konzumace marihuany sebou nenese jen rizika případného pozitivního testu, ale mnohá další jako všechny nelegální drogy. Zvláště pak pokud je droga konzumována v nízkém věku (což předpokládám, že pokud Vás rodiče testují, asi jste). Doporučuji hledat povyražení jinou formou a zbytečně neriskovat problémy.
Mějte se hezky, buďte opatrný.
V případě potřeby napište znovu.
S pozdrvem MK