Syn a drogy
PetraP.
Zjistila jsem, ze syn užívá drogy (extáze, kokain).Jak mám nejlépe postupovat? Myslím si, ze se jedna pravděpodobně o dobu zhruba 3 měsíců. Synovi je 15 let. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Je dobře, že píšete. S ohledem na velice nízký věk syna doporučuji se co nejdříve spojit s nějakým odborným zařízením a další postup probrat v osobním kontaktu.
Neuvedla jste, odkud jste. Pokud je pro Vás Praha dostupná, můžete se obrátit na naši specializovanou Poradnu pro rodiče, kontakt níže.
Zdali žijete někde jinde, prosím, napište znovu a upřesněte, jaká města by pro Vás připadala v úvahu.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM z. ú.
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Na první konzultaci je třeba objednání předem. Objednat se můžete během provozní doby pondělí až pátek v čase od 9hod do 19 hod.. Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně. Poradna se nachází v prostorách kavárny Cagé Therapy v zádní části.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html .
V síti služeb poskytované drogově závislým, bohužel, moc zařízení směrované na takto mladé osoby není (ve smyslu léčebných programů).
Vkládám odkazy na léčebná zařízení, která pracují s mladistvými:
http://www.cestarevnice.cz
http://www.wl1.cz/terapeuticka-komunita/komu-je-program-uren.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-mladistvych/komu-je-lecba-urcena.html
Zatím se mějte hezky, v případě potřeby pište.
S pozdravem MK