Mizivá zásobareň
Questioon
Zdravím,
Možno hlúposť no zaujíma ma či je možné nejakým spôsobom ovplyvniť a súčasne doplniť zásoby dopamínu a ost.hormónov počas užívania drogy, z ktorých pervitín ťaž(í napr. ak v jednom dni si človek tiahne 2-krát ,druhý deň to isté,nechce sa dostaviť žiaden pocit skor sa ten hrozný stav prehĺbi...Stálo by zato vo vysokých dávkach konzumovať potraviny s vys.podielom na uhľohydráty,lecitín alebo ho mozog už úplne vyčerpal a človek ho musí získať prírodz.čas.odstupom,športom a pod.? Prečo to isté necítim o 9 hodín, alebo je to indiv.? Vďaka

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Každý lidský organizmus je jedinečně nastaven, a může reagovat různě. Pravdou je, že čím častěji budete pervitin užívat, tím budo jeho účinky méně výrazné, ať už bude droga kvalitní, či ne. Způsob, který navrhujete bude sice bezpečnější, Vaše prožívání účinků ale s největší pravděpodobností výrazně neovlivní.
Pro bezpečnější užívání a redukci úbytku účinku drogy se doporučuje dodržovat alespoň pár zásadních pravidel:
- nikdy neprodlužovat "jízdu" déle, než přes jednu noc.
- nepřidávat si, "nedokopávat se", jinak je riziko předávkování a toxické psychózy
- nekombinovat s dalšími drogami a alkoholem
- užít drogu zdravý, odpočatý, vyspalý, najedený a dostatečně "zavodněný". Dodržovat striktně pitný režim, jíst i při absenci pocitu hladu, kromě zdravotních potíží je jinak zvýšené riziko toxické psychózy
- neužívat při zvýšené psychické a emocionální zátěži, jinak riziko psychóz
Ať tak či tak, existuje vysoké riziko vzniku závislosti, pervitin má mimořádný závislostní potenciál. Čím delší doba mezi užitím drogy, tím lépe.
Ptáte se proč necítíte to samé po 9 hodinách, nebo po opakovaném užití. Odpověď je jednoduchá: Organizmus, tedy tělo i psychika už nemá odkud brát. Potřebuje se zregenerovat. Nedopřejete li mu to, tak nejen, že nebudete cítit a prožívat účinky, jak byste rád, ale přidá se i řada závažnějších komplikací. Tíživějším "dojezdem" počínaje, psychickými, tělesnými, vztahovými a sociálními komplikacemi konče, respektive jestli vůbec někdy přijde konec prohlubujících se problémů, si nikdo netroufne odhadnout.
Průběžným doplňováním vitamínů, nejlépe čerstvou zeleninou a ovocem, případně potravinovými doplňky koupenými v lékárně, stejně tak minerálů, například kombinací vápník - hořčík - zinek, rovněž běžně v lékárnách i běžných obchodech můžete tělo v regeneraci podpořit. Stejně tak zmiňovaným sportem.
Na našich stránkách ještě k rizikům a užívání pervitinu vůbec:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný, zkuste i jiné, bezpečnější aktivity přinášející radost.
Kdykoli napište,
Amrit Sen.