DrugWipe
David
Dobrý den, jaká je doba detekce marihuany ze slin při použití DrugWipe? Vím že rozmezí je 12hod - 7dní. Nicmene kouřím 1 joint za týden, mám rychlý metabolismus, minimum tuků v těle + piji čaje, které čistí krev + vnitřní orgány, dá se na základě těchto údajů odhadnout aspoň průměrná doba detekce? Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Davide, zdravím Vás.
Posílám stručný přehled detekovatelnosti THC:
Přítomnost marihuany (THC) se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, jejího množství a kvalitě, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Doba, po kterou lze THC zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak odbourávání drog z organizmu, snad s výjimkou transfuze, výrazně urychlit.
Testy DrugWipe, jsou podobně jako řada dalších, u nás běžně používaných testů, velmi citlivé a spolehlivé. Přesto, že je každý lidský organizmus jedinečný, počítejte s tím, že výsledky Vašich případných testů budou odpovídat schematu uvedenému výše, a to i přes to, že jak píšete, máte "rychlý metabolismus". Nejspolehlivější a stoprocentí výsledek ale zaručí pouze test laboratorní.
Kdybyste se potřeboval ještě na něco doptat, kdykoli napište.
Přeji pohodové jaro,
Amrit Sen.