léčba
arleta
Dobrý den,má 19letá dcera se doznala,že je uživatel drog marihuany a pervetinu jen občas,ale je.Změna chování nelze již tolerovat,nechodí ani do školy,doma nefunguje.Chci,aby se šla léčit,vím,že musí souhlasit.A já chci být připravená na její souhlas a nastoupit léčbu,jen nevím kam a jak rychle se tam dostavit,než si to rozmyslí a co vše k tomu potřebuji za papíry a vyšetření.poraďte prosím

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Pokud je dcera plnoletá, je zapotřebí její souhlas. Léčba závislosti je založena především na motivaci dotyčné osoby, také spolupráci, proto je dobrovolný vstup nezbytný.
Nejlépe uděláte, když se co nejdříve (můžete hned zítra) obrátíte na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog v ČB, kontakt níže. V K-centru by Vám se vším pomohli a vysvětlili. Můžete se nejdříve jen informovat o možnostech. Pokud by dcera souhlasila, pomohli by ji i zprostředkovat léčbu. Veškeré služby poskytuje Kontaktní centrum bezplatně, nezávazně, lze i anonymně. Můžete přijít kdykoliv během provozní doby, i bez objednání. Je samozřejmě, ale výhodou si nejdříve zavolat, nebudete muset čekat a pracovník na Vás bude mít času, když o Vás bude předem vědět, není to ale podmínkou.
Pokud by si dcera své rozhodnutí rozmyslela, můžete se na K-centrum obrátit i Vy sama a v osobním kontaktu se více a podrobněji poradit, jak v dané chvíli vhodně postupovat dál. Jak s dcerou komunikovat, jaká doma nastavit pravidla, doplnit si informace atd.. Toto zařízení poskytuje i poradenské služby rodinným příslušníkům, také bezplatně.
KONTAKTNÍ CENTRUM PREVENT
Tř. 28.října 1312/16
České Budějovice
Tel.: 387 201 738
Email: kacko.cb@os-prevent.cz
Skype: prevent.snokhous
Provozní doba:
PO 10:00-18:00
ÚT   8:00-16:00
ST  10:00-18:00
ČT     8:00-16:00
PÁ   10:00-18:00
Více informací o zařízení naleznete zde:http://kccb.os-prevent.cz
Zatím se mějte hezky, přeji, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem MK