testy na nemoce
veronika
Dobry den,chtela bych si potvrdit ze jsem zdrava.Pravidelne jsem chodila pro kontrolu do Sananimu v delnicke ulici ale jiz nekolik let tam uz neni a nevim kam jinam.Dekuji za odpoved hezky den

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Veroniko.
Tato poradna, kam jste napsala, také spadá pod organizaci SANANIM.
Zřejmě máte na mysli naše Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, které tam dříve sídlilo. Bylo přestěhováno na Prahu 5.
Uvádím kontakt a info o provozní době. Určitě si tam můžete zajít (klidně už dnes od 13hod) a využívat služeb, tak jak jste byla zvyklá v minulosti. Bezplatně, nezávisle, možno i anonymně.
Kontaktní centrum,SANANIM z.ú.
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Můžete přijít kdykoliv během provozní doby, i bez objednání. Pokud se předem objednáte, je to samozřejmě lepší, nebude muset čekat a pracovník na Vás bude mít dostatek času, pokud o Vás bude vědět, ale není to nezbytné.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Pokud by Vás ještě něco zajímalo, klidně napište.
S pozdravem MK