Deprese a alkohol
Belatrix
Dobrý den, chci se zeptat. Poslední rok mám po požití alkoholu, místo \"normální\" kocoviny deprese pomálu na zkok z okna. Proč je to tak a co bude následovat? bude to gradovat? Jsem z toho vyplašená, ten pocit není jen tak něco. Je to hroznej stav klepání a vyplašenosti zvířete :-( díky za odpověď E

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
na Vaše otázky je strašně těžká odpověď. Vaše stavy mohou být způsobeny mnoha faktory a jejich kombinacemi. Z tak stručného popisu se to nedá určit. Může hrát roli například Váš psychický stav celkově, který se po alkoholu zhorší, nebo spíš vystoupí na povrch. Může hrát roli změna druhu alkoholu, který pijete, prostředí, ve kterém pijete, lidé, se kterými pijete, spánkové návyky atd. Je toho opravdu mnoho. Proto se dá také těžko říct, co bude následovat. Důležité ale je, že tohle se Vám teď děje a je to hodně nepříjemné. Proto je nejjednodušší a nejlogičtější pomoc neopíjet se, abyste kocoviny neměla. Nic jiného Vám asi rychle a snadno nepomůže.
Pokud byste tomu ale chtěla víc příjít na kloub, zamyslete se, co se změnilo za dobu, kdy máte takové nepříjemné stavy. A to nejen v souvislosti s pitím, ale obecně. Možná najdete nějakou souvislost.