pervitin
eliska
Dobrý den můj syn bere drogy asi ctyri měsíce domu se chodi jen najist přestal chodit do prace moji jakoukoliv pomoc odmítá(bydleni, poradna)chce si vzít půjčku a zkusit novy život u manzelovych rodičů ti samozřejmá nic nevědí mám mu dat alespoň na cestu a začít mu trošku verit

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Pokud syn odmítá navštívit poradnu, neznamená, že ji nemůžete navštívit Vy. Což bych doporučila. Můžete se v osobním kontaktu více a konkrétněji poradit jak v dané situaci vhodně pokračovat dál. S takto minimálním množství informací, bohužel, nelze moc objektivně Vaši situaci vyhodnotit.
Netuším, kde žijete, ale Kontaktní centra pro uživatele drog (poskytují poradenství i rodinným příslušníkům), bývají skoro ve všech větších městech. Můžete se podívat do databáze kontaktů zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, město, druh (v tomto případě Kontaktní centrum). Nebo můžete napsat znovu a uvést města, která by pro Vás byla optimální, rádi Vám kontakt vyhledáme a doporučíme. Kontaktní centra poskytují služby bezplatně, nezávazně a lze i zcela anonymně. Nemusíte se ničeho obávat.
Pokud je pro Vás dostupná Praha, můžete se obrátit na naši specializovanou Poradnu pro rodiče, zde kontakt:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM z. ú.
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel:  284 824 234, 739 268 527
Email:  rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Tato poradna se nachází ve stejných prostorách jako kavárna Café Therapy. Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby, která je pondělí až pátek v čase 9,00 - 19,00. Veškeré služby poskytuje poradna bezplatně.
Více informací naleznete zdehttp://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Než se na první konzultaci objednáte, můžete si zatím prostudovat tyto základní obecné informace: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Zatím se mějte hezky. Pokud budete mít chuť, napište, jak se vše dál vyvíjí. Stejně tak, pokud by něco nebylo jasné nebo jste měla doplňující dotaz.
S pozdravem MK