v pití
dan
prosím vás,je nějaká droga,která se rozpustí,silně a nepříjemně páchnoucí?
když jsem tou lahví zatřepal,tak to pěnilo.dají se vůbec nějaké drogy konzumovat rozpuštěné v tekutině?jak vypadá rozpuštěný pervitin?díky a zdravím.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Dane.
Bohužel, takto opravdu nepoznáme, o jakou látku šlo. Pokud by Vás to hodně zajímalo, musel byste si nechat udělat rozbor v toxikologické laboratoři. To, ale není levná záležitost.
Netuším, kde a za jakých okolností jste tuto lahvičku nalezl a proč Vás napadli právě drogy (?). Máte k tomuto podezření nějaký důvod? Pokud byste chtěl o celé situaci napsat více, můžete využít skryté poznámky, ta není součástí veřejného webu, nikdo jiný než Vy a pracovníci poradny by tedy Váš další případný příspěvek neviděli.
Rozpuštěním ve vodě, případě v nějakém nápoji, jde konzumovat více drog. Většinou to, ale není poznat. Ve většině případů jsou bez zápachu a není snadné to odhalit. Proto se také bohužel může stát, že tímto způsobem někteří užijí nějakou drogu, aniž by si toho byli vědomi.
Zatím se mějte hezky. Pokud budete mít chuť, napište více o celé situaci.
S pozdravem MK