trittico
Petra
Dobrý den, včera mi bylo předepsáno trittico. V pátek jdu na oslavu kde bych si ráda dala nějaký alkohol tak se chci zeptat jestli stačí když si ten den trittico neveznu nebo mám léčbu zahájit až po oslavě?Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Petro.
Tak v první řadě, bych zvážila nutnost pátečního pití vůbec. Předpokládám, že pokud Vám tento lék byl nasazen, asi k tomu byl nějaký vážný důvod.
Trittico (Tradozoni hydrochloridum) je lék řadící se do skupiny antidepresiv, takže předpokládám, že máte potíže tohoto typu. Konzumace alkoholu může Vaše nepříjemné stavy, kvůli kterým se léčíte prohloubit (v případě, že byste si lék zatím nenasadila).
V žádném případě nedoporučuji lék nasadit a daný den konzumace alkoholu vypustit. Trazadon zvyšuje sedativní účinek alkoholu, tudíž by alkohol neměl být v průběhu léčby trazadonem  konzumován vůbec.
Asi Vás moc nepotěším, ale pokud jste se rozhodla léčit, doporučuji dodržovat léčebný režim, tak jak jste se dohodla s Vaším lékařem, stejně tak brát léky, vyhýbat se konzumaci alkoholu během celé léčby, zbytečně nic nepokoušet a počkat si na období, až budete celkově v pořádku.
Každopádně si cením toho, že si sháníte informace. Mějte se hezky a přeji, ať se Vám brzy uleví a léčba je úspěšná.
S pozdravem MK