THC v moči
NN
Dobrý den, včera jsme s kamarádkou (obě jsme nezletilé) společně vykouřily jednoho jointa, ale ani to na nás nemělo žádné velké účinky. Jenže zítra jdu na preventivní prohlídku a bojím se, že ze vzorku moči by se na to mohlo přijít. Je nějaký způsob, jak urychlit odbourávání THC? A zaměřují se vůbec na přítomnost THC při takovéhle prohlídce? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
a děkuji za důvěru, se kterou se na naši poradnu obracíte. Bohužel vás asi nepotěším odpovědí, že odbourání THC z těla nijak zvlášť urychlit nejde. A ačkoli jste možná měly s kamarádkou dojem, že se nic nedělo, věřte, že při testech na drogy by se její přítomnost prokázala.
Na druhou stranou se vám nejspíš uleví, že se při běžné prohlídce testy na drogy automaticky nedělají. Jedinou výjimkou by byla situace, kdyby se na takovém otestování s lékařkou (bez vašeho vědomí a souhlasu, s ohledem na váš věk by to možné bylo), domluvili vaši zákonní zástupci. K tomu by však museli mít nějaký důvod - obavy a strach o vaše zdraví (užívání v takhle nízkém věku má o to větší rizika), tušení, že se děje něco nekalého apod. Je to snad váš případ?
Budu ráda, když dáte vědět, jestli vám byla odpověď nějak užitečná.
S pozdravem,
Gabriela M.