Musím a chci
Bened
Dobry den,vubec poprvé jsem se odvážil někam napsat a poprosit jak VUBEC začít s tim abych se vylečil a přestal brát drogy a zaroven se zbavil zavislosti na vyherních automatech???Bylo by možné vas navštivit s odhodlaním vytrvat a ziskat zpatky svuj život?Mám dlouholety vstah se svou přitelkyní a nechci ji stratit.Někde se začít musí tak to dělam zde...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Gratuluji k Vašemu rozhodnutí. Naše organizace v Ostravě nemá žádné zařízení, ale můžete se obrátit na kolegy z Renarkonu. V K-centru se můžete informovat o možnostech, které byste u Vás mohl využít a po té se rozhodnout jaké z nich využijete. Pracovníci Káčka by Vám pomohli zprostředkovat nástup a vše Vám vysvětlí. Ničeho se nebojte, můžete se nejprve nezávazně a anonymně informovat a poradit. Poradenské služby jsou bezplatné a můžete přijít kdykoliv během provozní doby, i bez objednání.
Kontaktní centrum, RENARKON
Zengrova 69
Ostrava - Vítkovice
Tel: 595627005, 602670789
Kontaktní osoba: Bc. Beáta Oravcová
vedkcova@renarkon.cz
Provozní doba: pondělí až pátek 9.00 - 16.00 hod
http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-ostrava/leve-menu/kontaktni-centrum-ostrava
Tak držím palce! Budu ráda, když dáte vědět, jak vše dál vyvíjí a jak se Vám daří. Přeji dostatek sil, mějte se hezky.
S pozdravem MK