V kterých státech je Poppers nelegální?
Pátek
Chystáme se s kamarády v létě do Chorvatska a nevíme, jestli si sebou můžeme vzít poppers, jestli není v některých zemích EU zakázaný. Hledala jsem na internetu a nikde jsem nenašla, tak snad tady :)

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
podle Evropského monitorovacího centra pro drogy a drogové závislosti by měla určitá regulace poppers existovat snad jen ve Švédsku a Rumunsku. Ale jedná se jen o velmi stručnou informaci, kde není oc podrobností. Pokud byste procházeli nějakou kontrolou, bude nejspíš záležet na tom, o jakou konkrétní látku půjde a jak se vám případně podaří vysvětlit, proč ji s sebou máte. Dovedu si představit, že byste s tím mohli mít i nepříjemnosti, legální nelegální. I když by to nejspíš nakonec dobře dopadlo, nevím, jestli to za takové riziko stojí.