přenos hiv
kali
Dobrý den, chtěl sem se zeptat je možný přenos hiv když vás nakažená osoba škrábne nebo štípne že vám poruší kůži? Na postiženém místě mi vytekla kapka krve,je to tak dva roky po roku a půl mě byl dělán krevní obraz myslíte že by to bylo poznat?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Při drobných poraněních je nebezpečí nákazy virem HIV od infikovaného člověka nepravděpodobné, protože k infekci je třeba určité množství viru.
Pokud Vám byl při běžném vyšetření u lékaře proveden rozbor krve, test na HIV Vám nedělali, o ten byste si musel požádat.
Níže vkládám odkaz na stránky, kde si můžete pročíst informace spojené s přenosem HIV.
http://www.aids-hiv.cz/aids/prenos.html
Pokud byste měl potřebu svou zkušenost zkonzultovat s odborníkem, můžete na bezplatné telefonní lince 800 144 444 nebo prostřednictvím webové poradny obdobně jako zde:
http://www.aids-hiv.cz/html/internetova-poradna.html
Zatím se mějte hezky. Přeji, ať to co Vás trápí, jsou jen domněnky.
S pozdravem MK