Pervitin
elfka
Moc děkuji za odpověď.
Vyabstinovala jsem sama. I když ze začátku to bylo nic moc.
Já už nad tím přemýšlela, protože mívám velmi často úzkostné stavy, pak jsem zase v pohodě a pak se mi ta úzkost vrátí a je mi pod psa. Často se cítím jako kdybych nebyla duchem přítomná, ostatní slyším z dálky, řekla bych derealizace. A právě si říkám, že to všechno může mít spojitost s drogami.
Za kontakt budu moc vděčná, ideálně Praha.
Ještě jednou moc děkuji, moc Vás i Vaše kolegy obdivuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Děkujeme za Vaše díky. Jsem ráda, že jste se ozvala.
Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení a na kolegu/lékaře, který se zabývá psychickými problémy ve spojitosti s konzumacemi drog. Nemusíte se obávat otevřeně hovořit o vašem braní v minulosti atd...
Specializované ambulantní služby CADAS, SANANIM z. ú.
Spálená 12, Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Tel: 222 924 245, 603 831 815
Email: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba: MUDR. Minařík Jakub
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Držím palce, ať se vše začne ubírat lepším směrem. Pokud budete mít náladu, napište, jak se Vám dál daří. Přeji další úspěchy v abstinenci, jen tak dál!
S pozdravem MK