Pervitin
elfka
Dobrý den, mám takový dotaz. Brala jsem asi 2 a půl roku pervitin, sice jsem si jej nepíchala, ale šňupala a to denně. Pak jsem sebrala všechny síly a přestala jsem. Abstinuji asi tři a půl roku. Vůbec mi to nechybí a jsem za to šťastná. Jediné, co mě trápí, jsou noční můry, jako kdyby mě brnělo celé tělo a nemůžu se z toho probudit, jako kdybych byla paralyzovaná. Nemůžu zakřičet, otevřít oči.. Je to strašně nepříjemné. Mívám to tak 3x do měsíce, jak kdy.. A od doby, co neberu mám stále strašně studené a i modré ruce, když mi je zima a to mi je skoro pořád. Tak jsem se chtěla zeptat, jestli je to následek hojného užívání pervitinu? Jen bych podotkla, že tím trpím v podstatě od abstinence. Jednou za půl roku si potáhnu z jointu, jinak nic. Děkuji moc za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Tak nejprve gratuluji, přes tři roky se vyhýbat pervitinu zaslouží obdiv.
Netuším, zda jste využila odbornou pomoc a někde se léčila (?). Pokud ano, doporučuji se spojit s terapeutem, se kterým jste spolupracovala a o všem co se Vám děje a prožíváte více a konkrétněji pohovořit.
Pokud jste se vyabstinovala sama, doporučuji (i s ohledem na skrytou poznámku) terapeutickou podporu vyhledat.
Co přesně a především proč se Vám děje, bohužel, takto na dálku nepoznáme, možná je to souhrn více okolností. Právě proto by bylo vhodné najít příčinu a tu pak začít postupně řešit. Tímto způsobem máme možnosti poněkud omezené a ne vše jde vyřešit bez osobního kontaktu a jednorázově.
Pokud netušíte, kam byste se mohla případně obrátit, napište prosím znovu a uveďte, odkud jste (nejlépe jaká větší města máte v dosahu), pokusíme se Vám doporučit vhodné kontakty.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK