Pervitin
Nessi
Dobrý den, zajímalo by mě jak dlouho vydrží pervitin v moči, krvi, slinách, jestliže to byl jen jednorázový experiment. Musím jít na vstupní prohlídku a bojím se, že to poznají... Děkuji za odpověď..

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Nessi,
ve většině případů se při vstupní prohlídce kontrola na drogy nedělá. Nicméně určitě bude záležet na tom, o jakou vstupní prohlídku jde. Umím si představit povolání, u kterých to bude důležité. Jde-li u vás právě o tento případ, pak vězte, že by po jednorázovém experimentu mělo být vše zhruba do tří dnů po užití negativní. Může to být i mnohem dříve, ale také o něco později. V celém procesu totiž hraje roli celá řada proměnných. Záleží ne jen na droze a vašem metabolismu, ale také na kvalitě testovací metody (screeningové vs. konfirmační testy).
Snad vám tato informace bude užitečná.
Kdybyste potřaboval/a, neváhejte znovu napsat.
S pozdravem,
Gabriela M.