Přeparkování s Plzní v krvi-rozsudek
Ruda
Podle výsledků krve jsem měl v krvi 0.25 promile alkoholu a za to mám zákaz řízení na 6 měsíců(za 3 měsíce si mohu požádat o prominutí zbytku trestu),5 tisíc pokutu a ještě jsem přišel o 7 bodů přesto, že jsem jen o 5 metrů popojel. Jak je možné mít po 2 hodinách po vypití 0.5l Plzně tolik v krvi? Jinak podávám odvolání. Právní poradna ANO mi zatim moc nepomohla viz odpověď:http://poradna.asociace.org/webova-poradna/?itemID=2788 Ale hned zítra tam volám.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Rudo.
Děkuji za informaci o dalším vývoji. Mrzí mi, že celá tato záležitost takto dopadla. Bohužel, některé záležitosti ovlivnit nejdou, například posuzování, zda jste jel 5 metrů nebo 5 kilometrů...
Testy a rozbory prováděné přímo laboratoří zaručují 100% výsledek. Pokud Vám krevní test vyšel takto, nelze jej zpochybnit.
Odpověď prostřednictvím webové poradny (viz odkaz) mi přijde v pořádku. Touto formou, bohužel, jak na naší poradně/tak na poradně ANO, toho moc nezmůžeme. Máme poněkud omezené možnosti, které osobní kontakt nenahradí. Každopádně určitě si do poradny zavolejte, přece jenom při hovoru lze lépe reagovat, můžete se doptat apod.. Pokud by se Vám podařilo objednat se i na osobní konzultaci, jistě by to bylo přínosné. S ohledem na Vámi podávané odvolání, bylo by rozumné další kroky konzultovat.
Mějte se hezky, držím palce.
S pozdravem MK