cévy
qip
Po užití pervitinu, popřípadě někdy v kombinaci s extází mě často \"zmodrají\" nohy a jsou vidět dost zřetelně i cévy... Pak obvykle \"zfialovějí\" a následně mám po celých nohou červené fleky... Vše do pár hodin většinou zmizí... Nohy mám v normální poloze, přeležení, otlačení apod.nehrozí... Jsem dost mladá a nikdy jsem žadné zdravotní potíže v této oblasti neměla. Dotaz tedy zní, zda to není nic vážného, abych zbytečně neschýzovala :) popř. Jak to mám řešit. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Bohužel, vážnost zdravotního stavu nelze moc posoudit přes internet, bez osobního kontaktu a vyšetření lékařem.
Pokud máte obavy o svůj zdravotní stav a úplně se Vám hned nechce například k obvodnímu lékaři, můžete se obrátit na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog.
Netuším, kde žijete, takže nevím kam Vás konkrétně nasměrovat. Ve většině Kontaktních center pracuje i zdravotní personál nebo Vás mohou nasměrovat na lékaře, se kterým úzce spolupracují a má zkušenost i s uživateli drog. K-centrum můžete využít zcela anonymně, nezávisle, bezplatně. Pouze se můžete přijít informovat. Pokud nevíte, kam se u Vás obrátit, napište znovu a uveďte, jaká města máte v dosahu (větší města).
Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit například na naše zařízení, zde kontakt:
Kontaktní centrum,SANANIM z.ú.
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Zatím se mějte hezky, přeji, ať to není nic vážného.
S pozdravem MK