MARIHUANA+PRÁŠKY
dominik
Dobrý den , chtěl bych se zeptat zda když beru prášky na pamět, soustředěnost a do toho kouřím marihuanu, jestli to může ovlivnit moje zdraví.Slyšel jsem že mi to může vygumovat mozek, tak mám strach. Předem děkuju za odpoved.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
neřeknu Vám přesně co konkrétně Vám hrozí - nevím ani jaké prášky na paměť užíváte. Každopádně pravidelné užívání marihuany má negativní dopady jak na krátkodobou paměť, tak i na soustředěnost. Pokud máte s pamětí a soustředěností potíže a užíváte na to léky, tak bych se snažil marihuaně vyhýbat minimálně proto, že se Váš stav asi nejspíš lepšit nebude. K „vygumování" mozku může dojít po intenzivním užívání marihuany i bez kombinace s léky.
Takže tím, že marihuanu alespoň omezíte do budoucna určitě nic nezkazíte.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan