studium terapeut
jaja
Zdravim Vas, zajímalo by mne jake clovek musí mit vzdelani, pripadne jakou bych mela jit studovat skolu, pokud bych se chtěla v budoucnu ucházet o praci terapeuta v komunite. Dekuji za odpoved

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den,
pro práci v terapeutické komunitě máte mnoho studijích možností. Můžete vybírat vzdělání zaměřené pro práci s lidmi, např. oblast adiktologie (obor zaměřený přímo na léčbu, prevenci a výzkum závislostí na 1. LF UK), psychologie, sociální práce, pedagogika, medicína atd. Doporučen je také sebezkušenostní psychoterapeutický výcvik.
Ať už zvolíte jakýkoliv obor, doporučuji stáž v terapeutické komunitě či jiném zařízení pro uživatele návykových látek. Pro stáže je však třeba dosáhnout určitého věku.
Proč byste ráda pracovala v terapeutické komunitě?
Pokud byste se potřebovala na cokoliv doptat, neváhejte znovu napsat.
Mějte se dobře, Nikol Spůrová