flash back?
Filip
Dobrý den bral sem pervitin asi 6 let téměř každý den ted sem skoro 7 let čistý mé problémy začali 23 prosince 2014 po vypití 2 energy drinku a 3 litrech coca coly jsem měl pocit jako na drogách okolo 20:00 se dostavily pocity podobné předávkování vše se mě míhalo začalo bušit srdce a slyšel jsem vše jakoby z dálky byl jsem odvezen záchrankou do nemocníce naměřily mě tlak 190-120 byly mě provedeny všechny vyšetření echo srdce ekg mri mozku a další nikde se nic nenašlo nicméně od 23 prosince jsem trpěl podobnými záchvaty zhruba každé 3 dny mám stavy podobné dojezdu jsem příšerně unavený mam pocit špatné orientace v prostoru točí se mi hlava a mívám mžitky před očima uz dva měsíce nejsem schopen vůbec ničeho ani chodit do práce myslíte že by se mohlo jednat o důsledek mého předchozího užívání drog? Děkuji za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Platí obecně známé pravidlo, že pokud je zvýšený výdej energie (dosažený jakkoliv) nepřirozeným způsobem, nějak se to vždy projeví v reakci organismu.
Konzumace energy drinků plus nadměrné množství coly asi nebyla úplně ideální kombinace. S ohledem na Vaše zkušenosti z minulosti, kdy organismus byl zvyklí po dobu 6ti let fungovat pod stimulanty, bych doporučila být, obezřetný ke všemu, co může organismus jakkoliv nabudit. Sám vidíte, že některé záležitosti organismus, včetně psychiky, nezapomíná...
Jinak gratuluji k mnohaleté abstinenci!
Netuším, jak je to s Vámi dnes. Pokud nepříjemný stav neodezněl nebo máte nějaké somatické potíže, napište, odkud jste, doporučíme Vám kam si případně zajít. Pokud by to trvalo, bylo by rozumné, aby Vás viděl specializovaný lékař.
S pozdravem MK