maminka
majdalena
Můj syn má 20let bere nepravidelně pervitin tj asi tak jednou do měsíce,když potká kamarády co v tom tzv.jedou taky.Já mu bráním v tom styku s nimi,ale když to na něj příjde tak mi uteče a nenadělám nic.Poslední dobou se to stávábdost často a tak nevím co mám dělat.Probírala jsem s ním eventuální léčbu,ale on odmítá.Mám strach co bude dál,já sama osobně jsem těžce nemocná roztroušená skleroza a nevím jak dlouho tutu psychyckou zátěž vydržím,proto vás prosím o pomoc aspon tímhle způsobem

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Chápu, že jste ve velmi složité situaci. Nejrozumnější by bylo využít poradenských služeb v osobním kontaktu, kde byste měla možnost pohovořit více o celkové situaci a poradit se jak vhodně pokračovat dál. Nejenom, že se poradíte jak se synem vhodně komunikovat a jaká doma nastavit pravidla, ale také si doplníte informace a získáte podporu, což si také zasloužíte.
Bohužel jste neuvedla, kde žijete. Netuším tedy, zda Vám kontakt na naši specializovanou poradnu pro rodiče k něčemu bude. Pokud žijete někde jinde, napište prosím znovu a uveďte, jaká města by pro Vás byla v dobré dopravní dostupnosti, pokusíme se Vám vyhledat vhodné zařízení v místě bydliště, kam byste si mohla osobně zajít. Ničeho se nemusíte obávat, tyto poradenské služby jsou nezávazné a jsou poskytovány bezplatně. Můžete je využít sama, bez ohledu na to, jak syn na využití odborné pomoci nahlíží.
Než se na první konzultaci objednáte, můžete si zatím prostudovat tyto základní obecné informace: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email:        rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby PO až PÁ 9.00-19.00.
Více informací naleznete zde:  http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html .
Pokud by Vám něco nebylo jasné nebo jste měla další doplňující dotazy, klidně pište.
Zatím se mějte hezky.
S  pozdravem MK