MATKA A DROGY
EVATOR
CHCI SE VÁS ZEPTAT CO SI MYSLITE O SITUACI MÉ KAMARÁDKY.30LET 3LETE DÍTĚ,PRACUJE,DLOUHODOBĚ,PRONÁJEM STARÁ SE O DÍTĚ,PARTNER ALKO-TOXO.ODEŠEL,KAMARÁDKA TOXO-PERVITIN,KAŽDÝ DEN PUL ROKU,NITROŽILNĚ NEEXISTUJE,V TOM MÁJASNO,DÁVKY DENNÍ 3KRÁT DENNĚ,NOS.DLUHY,RODINA O VŠEMVÍ,LÉČENÁ V BOHNICÍCH PŘED 8LETY,DOKONČENA LÉČBA,V DOBĚ TĚHOTENSTVÍ NIC NIKDY NEPOŽILA A V DOBĚ KOJENÍ!!!!JEN KOUŘILA SLIMKY 3-5DENNĚ,TRÁVA A PERVITIN V DOBĚ 9MĚSÍCU A 7MĚSÍCU KOJENÍ NEPOŽILA!A PO TÉ ZAČALA S PARTNEREM UŽÍVAT A TED UŽ PUL ROKU ANI NEVÍ KDY NEMĚLA UŽÍVÁ KAŽDÝ DEN,ALE ZVLÁDÁ TO,PRACUJE,BYDLÍ A BAVÍ JÍ TO,ALE MÁ VÝČITKY A VÍ ŽE MUSÍ ŘÍCI DROGÁM SBOHEM KVŮLI DÍTĚTI ALE ZVYKLA SI NA TEN ŽIVOT KTERÝ NEMÁ V OTŘESNÝCH PODMÍNKÁCH,KRÁSNÉ A HLAVNĚ ZDRAVÉ CHYTRÉ DÍTĚ AKORAT MATKA JE ZÁVISLÁ A JE NA VŠE SKORO SAMA,PO 6LETECH KONEC RODINA A STÁLE BOJUUJE A DRŽÍ DCERU POD SVÝM,.PŘÍTEL ČEKÁ NACHYBU,A ZEPTALA SE MĚ\\?MUSÍM S DCEROU DO KOMUNITY?MUŽU TO BRÁT KDYŽ SI MYSLÍM ŽE TO ZVLÁDÁM?RODINA A PŘÁTELE SI TO NEMYSLÍ A JEJÍ DCERA ZA PÁR LET UŽ BUDE KOUKAT A CHÁPAT JE TO TAKm?NEBO TO ZVLÁDNE SAMA?STAČÍ DETOXIKACE NA 14DNŮ NEBO ZMĚNA BYDLIŠTĚ ALE PENÍZE JSOU NEREALNÉ,MUSÍ VYBUDOVAT ZÁZEMÍ PRO DCERU A PRO SEBE,ALE NEJDE JÍ TO MOC,CO MYSLÍTE?UPŘÍMNÝ NÁZOR,HNED NEHÁZET DO LÉČBY,ŽE NE?NENÍ JAKO OSTATNÍ NARKOMANI,NEKRADE,NELŽE SNAŽÍ SE BÝT POCTIVÁ A STARAT SE O SVOU DCERU.PORADTE NÁM?DĚKUJI VÁM PŘEDEM

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
bohužel hodně závislých má pocit, že to vlastně zvládá, a že se nic neděje. Kdyby se ale opravdu nic nedělo, asi by si s tím nedělali hlavu všichni okolo a ona by vůbec nepochybovala. Závislost není notmální stav, ani není moc dlouho udržitelný připráci a starosti o rodinu. Navíc dcera už teď vnímá různé výkyvy nálady a starosti matky a to bude čím dál horší.
Těžo říct, jestli bude amarádka potřebovat komunitu, nebo jestli to zvládne sama. To předem opravdu nikdo neřekne. Také je mnoho variant mezi tím (ambulantní léčba, krátkodobý pobyt v léčebně atd.). Nejlepší by asi bylo, kdyby zašla např. do nejbližšího Káčka a tam se poradila, jaké jsou možnosti a co by pro ni bylo nejvhodnější.