THC doba nálezu
selon
Dobrý den,
měl bych dotaz ohledně nálezu THC v mém těle,... Jelikož chci zvolit zaměstnání, při kterém je povinné podstoupit test proti zjištění omamných látek, měl bych otázku, jak dlouho je možné, že by THC bylo možné nalézt v moči, slinách a krvi. Můžu říct, že marihuanu jsou kouřil každý den, ve více dávkách. A ještě by mě zajímalo, kde bych mohl z vlastní iniciativy test podstoupit (Brno), abych mohl mít jistotu. Moc děkuji za odpovedědi mých otázek. Milan

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
marihuana se drží v těle v případě pravidelného a dlouhodobého užívání celkem dlouho. U detekce z moči je tato doba přibližně 30 dnů, ve Vašem případě to muže být i doba o něco delší, vzhledem k intenzitě užívání. U slin a krve byste měl mít testy negativní přibližně do 14 dní.
Co se týče testů - v práci Vás pravděpodobně budou testovat běžně dostupnými orientačními testy. Ty si můžete zakoupit v lékárnách - jsou volně prodejné a cena se pohybuje v řádech stokorun. Podstoupit laboratorní testy můžete taky, ale je to mnohem dražší a ve Vašem případě možná i zbytečné. Mnohem důležitější než důkladný laboratorní rozbor bude pro Vás důsledná abstinence. Pokud byste se ale tak rozhod, tak Vám posílám kontakt na Ústav soudního lékařství Fakultní nemocnice u sv. Anny.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan
Ústav soudního lékařství Fakultní nemocnice u sv. Anny.
Kontakty:
Sekretariát
tel.: +420 543 185 810
e-mail: sekr.usl@fnusa.cz
Tvrdého 2a, Brno - střed