rozšířené zorničky
apatyka
Asi před rokem jsme zjistili, že syn si zahrává s kouřením marihuany. Poslední dobou měl stále více a více rudé oči, když domluvy nepomohly náš tlak na měj rostl a on pod různými pohrůžkami slíbil, že hulit marihuanu přestane. Skutečně se tak stalo, oči už rudé nemá, ale zorničky má stále nezvykle rozšířené. Po prostudování různých rad jsem nabyla dojmu, že opět něco není v pořádku a že asi je pod vlivem halucinogenů nebo nevím čeho. Obracím se na Vás s prosbou o pomoc, nevím kde začít a kam jít, jsem bezradná. Za odpověď a radu moc děkuji. Jitka D.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Jitko.
Dobře, že píšete. Nejrozumnější bude, obrátit se co nejdříve na nějaké odborné zařízení a v osobním kontaktu více a podrobněji pohovořit o vašich obavách, podezřeních a o všem co se k tomuto váže. Netuším, kde žijete. Pokud je pro Vás dostupná Praha, můžete se obrátit na naši Poradnu (kontakt níže), která se přímo specializuje na práci s rodiči, partnery atd. Pokud žijete někde jinde, napište znovu a upřesněte, jaká vetší města máte v dobré dostupnosti, pokusíme se Vám vyhledat jiné vhodné zařízení s ohledem na lokalitu.
Zde můžete prozatím prostudovat základní informace:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email:        rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby (PO až PÁ 9.00-19.00). Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně.
Více informací naleznete zde:  http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html .
Pokud by Vám něco nebylo jasné nebo jste měla další doplňující dotazy, klidně pište. Vaše příjmení jsem záměrně umazala, zachováváme anonymitu všech pisatelů.
S pozdravem MK