Marihuana vyvolává schyofrenii
Anonymous
Ahoj. Zkusil jsem párkrát kouřit Marihuanu. Asi po 10 min se mi zdá že jsem ve snu, mám po užití něco jako schizofrenii je mi 16 let. Myslíte že to bude časem lepší a budu moct užívat marihuanu? Užil jsem ji protože trpím na migrény... :)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
To co u Vás užití marihuany vyvolalo, bohužel nelze objektivně vyhodnotit s takto minimálním množstvím informací, bez osobního kontaktu a vyšetření specializovaným lékařem.
U disponovaných jedinců může i jednorázové užití jakékoliv drogy (včetně THC), vyvolat velmi vážné psychické problémy. U mladistvých osob je konzumace drog také velmi riziková. Organismus, který je ve vývinu, není na tento zásah připraven. Zda to bude časem lepší, nelze odhadnout, ale pokud jste měl nějaký nepříjemný nebo neobvyklý stav, lze předpokládat, že se dalšími konzumacemi bude prohlubovat a sílit. Sice jste zde uvedl, že Vám to nebylo nepříjemné, nelze, ale zaručit, že půjde vždy jen o příjemné stavy...
S ohledem na Váš nízký věk, doporučuji, svůj zájem soustředit na jiné záležitosti, než je konzumace drog. Není neobvyklé, že právě díky drogám, mnozí nedokončí studia a dostanou se do dalších nemilých situací.
Pokud bychom Vám mohli nějak pomoci, klidně napište.
S pozdravem MK