dobří den chci se zeptat na stpervitin příležitostné +thc
Anton
Dobrý den chci se zeptat jestli by sem mohol řídit auto po pervitinu jinak pervitin jenom příležitostně negdi aj více krat po 3dnecha jako je to z thc mužů řídit auto

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
automobil nemůžete řídit pod vlivem pervitinu, marihuany ani jiné drogy. Pokud by to odhalila Policie ČR, případně byste i způsobil dopravní nehodu, tak budete posuzován jako řidič pod vlivem návykové látky. Toto konání může mít pro Vás při odhalení různé důsledky - od odebrání řidičského průkazu až po soudní jednání, které může v nejhorším případě skončit i vězením (pokud byste například způsobil pod vlivem drogy závažnou dopravní nehodu).
Doporučujeme usedat za volant alespoň 24 hodin od užití návykové látky. V tomto čase ještě budete mít případné rychlotesty u silniční kontroly pozitivní, ale při následném laboratorním rozboru krve by se mělo ukázat, že jste v čase řízení pod vlivem již nebyl.
Kdybyste se chtěl ještě na něco doptat, tak klidně napište.
Miroslav Giljan