co to je?
Káča
Zdravím,mám podezření,že moje dcera experimentuje s drogami.Teď jsem našla několikrát u ní plastovou lahen,naplněnou nějakou nažloutlou,nepříjemně páchnoucí tekutinou.Co to může být?Je něco rozpustného?Děkuji za odpověď

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Je těžké odhadovat, co by taková tekutina mohla být... Může to být nějaká těkavá látka, nebo to může být nějaký roztok na vnitřní užití, nebo to také nemusí být vůbec nějaká návyková látka.
Pokud chcete mít opravdu jistotu, je možné vzorek této kapaliny přinést do laboratoře, která Vám udělá rozbor. Níže přikládám kontakt na Toxikologickou laboratoř. Ideální je, se předem telefonicky domluvit na termínu schůzky, na způsobu přenášení a odběru vzorku atd.
Stačí Vá to takto? Pokud byste potřebovala, neváhejte podat další dotaz.
S pozdravem
Zbyněk Oktábec
Toxikologická laboratoř, Oddělení toxikologie
Ústav soudního lékařství a toxikologie
1. lékařská fakulta UK v Praze a Všeobecná fakultní nemocnice v Praze
Ke Karlovu 2
128 08  Praha 2
tel.: 224 91 1267