osobnost
VALDA
Dobrý den, od 15ti let užívám alkohol marihuanu v posledním roce jsem nekolikrat vyzkoušel pervitin ze ktereho jsem mel toxickou psychozu, Mé stavy mi pusobí problemy jako agresivita,sebestřednost. v posledních tydnech jsem konzumaci alkoholu a marihuany omezil pervitin jsem nebral vubec. Po 4tydnech jsem se opil a zmlatil nekolik lidi uhodil jsem i svoji pritelkyni kterou miluju. Rodina si myslí že mam jit na lečení.. Myslíte že mi tam pomohou ? Nejde o zavislost jako o muj duševní stav a jednaní tím pusobene. Neměl bych své problemy vyřešit tady ? děkuji za odpověd

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je dobře, že celou situaci a názor rodiny berete vážně. Těžko říct, jestli jde o závislost, ale máte pravdu, že důležitější je asi Váš celkový psychický stav. Možná vhodnější než klasická léčba by v současné chvíli bylo navštívit ambulantně terapeuta, který by s Vámi celou situaci zmapoval a řekl, co dál. Psychoterapie by Vám mohla určitě pomoci, samozřejmě spojená s výrazným omezením návykových látek, případně abstinencí. Co z toho a jak moc je třeba, byste se také dohodli. Tady to bohužel nevyřešíme, na to jsou možnosti internetové poradny příliš omezené.