prpblem s plucami
gambon
mam taky problem že už dlhšiu dobu mam problem s hrdlom a plucami ako keby som ich mal zahlienene či niečo take a moja mama ma chce vziať k doktorke a na plucne a neviem či by som tam mal isť alebo sa dokažem nejako vyliečiť. Fajčim marihuanu tak 3x do tyždňa hlavne cez bongo.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý deň,
Vaše problémy s hrdlom a pľúcami môžu súvisieť s tým, že trikrát do týždňa fajčíte marihuanu, môžu mať ale aj úplne inú príčinu, čo mi pripadá pravdepodobnejšie. Pokiaľ tieto ťažkosti u Vás už pretrvávajú dlhšiu dobu, tak určite neváhajte a navštívte doktora. Zo samotného vyšetrenia doktor nezistí, že fajčíte marihuanu. U zdravotných problémov, ktoré popisujete nie je dôvod na to aby Vám robili drogové testy, takže sa s najväčšou pravdepodobnosťou nemáte čoho obávať.
Znepokojuje ma Váš nízky vek a celkom pravidelná konzumácia marihuany. Intoxikáciu marihuanou trikrát týždenne už nie je možné považovať za rekreačné užívanie. I keď je marihuana považovaná za ľahkú drogu jej dopady na Váš organizmus, hlavne na psychickú stránku môžu byť dosť zásadné. Ohrození ste o to viac, pokiaľ užívate modely vypestované pod umelým osvetlením a z odrôd, ktoré majú vysoký obsah THC. Možno by pre Vás nebolo na škodu zamyslieť sa nad tým, či by nestálo za to fajčenie marihuany trochu obmedziť.
Zatiaľ sa majte dobre.
Miroslav Giljan