těžky detox
max
tak na konec jsem zustal čisty začal pracovat a někdy si dam jointa k tvrdym drogam jsem dostal odpor bo mi vzali všechno obnovyl jsem vztahy s rodinou a každy den cvičim už i spanek se mi dostal po 23 dnech nespavosti jen mam někdy schizofrenii ale i ta se omezila po detoxu.vyhodil jsem sady jehli a dalši takove věci. ale psychika je ještě špatna někdy to jak dlouho trva se psychicky spravit po heroinu,pervitinu a meskalinu? A je normalni vyražka během detoxu ze chemikalii v mojem těle ?

Odpověděl: Amrit Sen
Maxi, zdravím Vás.
Vážíme si Vašeho poděkování v poznámce. Máte můj obdiv a respekt, za to, co jste dokázal, že se držíte. Vyhráno ale zdaleka nemáte. Čekají Vás daleko záludnější zkoušky a řada zátěžových situací, měl byste na ně být nejen připravený, ale také vybavený. Závislost dokáže být velmi záludná a cesty k relapsu a recidivě bývají někdy méně nápadné a pro člověka, který nemá potřebné informace, neprošel, nebo neprochází terapií, ne vždy na první pohled čitelné. Proto Vám doporučuji vyhledat odbornou podporu. Ptáte se, kdy se Vám dá dohromady psychika. To si takto na dálku netroufám odhadnout. Záleží na mnoha okolnostech. V každém případě půjde o běh na delší trať, možná o měsíce. Každopádně s podporou odborníků lze tuto dobu výrazně zkrátit, minimalizovat rizika a psychické útrapy. Proto Vám doporučuji spojit se s pracovníky některého zařízení, které se zabývá drogovou problematikou a poskytuje služby lidem, kteří se snaží abstinovat, nebo už nějakou dobu abstinují. Nejlépe je si předem telefonicky domluvit termín schůzky, zajít tam můžete i rovnou, v provozních hodinách. Podle typu služby byste ale mohl riskovat, že přijdete do kontaktu s aktivními uživateli drog, a že na Vás pracovníci hned "z voleje", nebudou mít dostatek potřebného času. Při osobním pohovoru po podrobnějším seznámení se situací, Vám zkušený odborník doporučí konkrétní kroky, které můžete pro klidnější udržení abstinence podniknout, zároveň Vás upozorní na chyby, kterým byte se měl vyhnout. Dozvíte se, co můžete udělat pro to, abyste se zbytečně netrápil a cítil se lépe. Pohovory a další služby jsou bezplatné a mohou probíhat i anonymně. Nikdo Vás nebude k ničemu přemlouvat, natož Vás do čehokoli nutit. Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rád Vám kontakty na služby v dosahu pošlu. Jak je můžete vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny pod odkazem Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete kontaktovat:
Specializované ambulantní služby CADAS Sananim
Spálená 12
110 00 Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Telefon: +420 222 924 245
Mobil: +420 603 831 815
E-mail: cadas@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas/nase-cile.html
Vyrážka se detoxifikaci může objevit, většinou na přechodný čas. Čím dříve podporu a pomoc vyhledáte, tím lépe a bezpečněji pro Vás. Budu rád, když dáte vědět, jak si dál stojíte, a jestli Vám byla naše odpověď užitečná. Držím palce, moc Vám fandím!
Ať se daří,
Amrit Sen.