4-Fluoroamfetamin
Speeeed kolotoc
Dobry den.
Mam takovy dotaz,jelikoz uzivam od 16 pervitin,tedy 17 let a postupne se z rekreacniho uzivatele stal uzivatel kazdodeni.Nemam zadne zdravotni ani socialni problemy,ale potykam se s jinou veci,zmenil jsem dodavatele a myslim,ze P neni ciste.Napadlo me prejit k 4-FA nebo to zkusit.Jake jsou dopady na lidsky organismus u teto stimulacni drogy?Beru a bral jsem vzdy jen nosem a oralne.Nepiste,ze to neni vyzkousene atd.,urcite znate nejake uzivatele ze sve praxe.Dekuji za odpoved,klidne jen na email...dekuji O.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
4-fluoroamfetamin (4-FMP) je stimulační droga strukturně vycházející z rodiny amfetaminu. Vzhledem ke krátké historii jejího užití jako rekreační drogy je známo jen velmi málo a to především o dlouhodobějším efektu na lidský organismus. Mechanismem jeho účinku je především vyplavení dopaminu, taktéž ovlivňuje hladinu serotoninu a noradrenalinu.
Účinky: zvýšená energie, komunikativnost, celkové zlepšení nálady, v rovnání s amfetaminem není nástup látky tak rychlý...
Nežádoucí účinky: nevolnost, zvracení, u konzumace nosem se objevují poranění v nose a defekty na nosní sliznici...
Předávkování: může vést k pocení, úzkostným stavům, až panice, paranoidním stavům, u vysokých dávek hrozí zvýšená teplota organismu, neurotoxicita...
Při odeznívání účinků uživatel pociťuje únavu (depresivní stavy a propad o něco nižší než u amfetaminu). Při požití vyšší dávky účinky mohou doznívat i následující den.
Ať už budete konzumovat cokoliv, nezapomínejte na dodržování pitného režimu a na skutečnost, že kombinace dalších látek může být velmi nebezpečná.
Děkujeme za Vaše díky ve skryté poznámce, buďte opatrný.
S pozdravem MK