Marihuana v krvi
Petr
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Koncem ledna jsem si dal na jednom maturitním plese pár šluků marihuany (poprvé) o týden později jsem poprvé prodělal ve spánku epileptický záchvat. Má otázka tedy zní, je-li možné epil. záchvat spojit s kouřením marihuany a jestli z krve (krev mi brali v nemocnici ihned po převozu) je zjistitelné, že jsem kouřil marihuanu. Děkuji Petr.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že jste epileptický záchvat prodělal týden po užití marihuany, tak je malá pravděpodobnost, že by spolu tyto dvě věci přímo souviseli. Vyloučit se to ale úplně nedá. Do budoucna se užívání marihuany, ale i jiných drog, včetně konzumace většího množství alkoholu vyhněte. Mohlo by to mít pro Vás nepříjemné důsledky. O tom Vás ale určitě informovali v nemocnici.
Týden po užití by bylo možné ve Vaší krvi najít stopy po užívání marihuany. Vaše krev by ale musela být za tímto účelem testována, co nevíme, jestli se stalo. Možná byste tuto skutečnost ale nemusel zamlčovat před Vaším ošetřujícím lékařem.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan