potrebuji nutně pomoc přestat drogy a sam to je nemozne uzr
wutang
Prosím o radu jak začít na koho se obrátit nechci už dal užívat drogy radu let myslelsem si ze nepotřebují odbornou pomoc ale ted vim ze je to ma jediná poslední pomoc už je to nemožné žít dal každým dnem peklo k ne vydržení prosím

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je moc dobře, že jste se rozhodl vyhledat nějakou pomoc. Zvládnout závislost sám není vůbec jednoduché, málokdy to vyjde. Teď jen neztratit odhodlání a opravdu někam dojít. Nejlepší bude to neodkládat a zajít hned do Káčka, kde už to trochu znáte, a domluvit se na rozhovor s některým z pracovníků. Třeba budou mít čas hned a nebudete muset ani znovu sbírat odvahu přijít, nebo Vám dají určitě termín za pár dní. Řekněte jim všechno, co Vás trápí, mají dobrý přehled o možných léčbách a jistě Vám poradí, která by pro Vás byla nejlepší a pomůžou Vám v tom, ja ji zařídit, co všechno k tomu budete potřebovat.
Dejte vědět, jak to dopadlo, budu Vám držet palce.
Zdravím Jana Justinová