co můžu udělat po piku
Showtek
Dobrý den. Než začnu cokoli psát, jsem si vědom, že ideál je se od těchto sra*ek distancovat...když už si dám piko tak mám bílý jazyk cca do hodiny a to si dám klidně jen tak půl lajny. Jazyk je bílý docela dost,ale zase jde to kartáčkem a pastou docela vpohodě \"odrhnout\" a pak už jen trošku podrážděný. Vždycky si pak vyčistím zuby pořádně , vypláchnu ústní vodou a pochvíli vystříkám pusu \"Joxem\". Do nosu si naleju cca půl víčka od flašky vincentky. Piko je od člověka kterému věřím a má bílou barvu s kristalickými odlesky. Tvrdí že je to neřezaný a já mu i věřím, protože ikdyž sem poprvé dal lajnu 0,1g, tak jsem nepocítil dojezd žádný a po celou dobu jsem mohl jíst a pít jak jsem chtěl. Chtěl bych podotknout, že to neberu pravidělně. Porvé jsem měl 0,1g lajnu a nespal jsem 2 dny a měl jsem chuť si povídat. Pak padlo půl lajny na silvestra, protože jsme nevychytali alkohol nějak...poté jsem dával jen když jsem nevychytával zkoušku a potřeboval se učit...chtěl bych podotknout že při učení jsem byl neskutečně soustředěný a i nezáživná látka mi lezla do hlavy hodně rychle, mimo to, že mě to neskutečně bavilo. Na učení jsem dal dycky max 0,025 a nanejvíš jednou jsem dokrmil a bohatě to stačilo abych nespal od cca 22:00 kdy na mě lezla únava no 9:00 druhého dne kdy byla zkouška...Vše jsem si pamatoval skvěle a dostal jsem za B takže efektivní to rozhodně je! Jo a ještě jím jabko a šumák a pár cukrů a nějaký blbosti co mám poruce, protože jíst problém rozhodně není v žádné fázi...celkově sem měl cca 3 lajny na cca 7-8x v časovém období asi 3 měsíců... můžu ještě něco více udělat \"pro své zdraví \" a ne nebrat..nepovažuju se za člověka co to bere, já to využívám ve svůj prospěch. A ještě jedna taková otázka ...je lepší dát to jednou dírkou, nebo dycky rozpůlit, že se ten shit rozloží roznoměrněji na plochy sliznic obou dírek. Díky hezký den

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Omlouvám se, ale nevím, jestli na Váš, pro mě poněkud zmatený dotaz, dokážu odpovědět vyčerpávajícím způsobem. Možná skutečně uděláte lépe, když si dávku rozdělíte na dvě "lajny", jak píšete, ale podle mého by v tom neměl být zas až tak zásadní rozdíl. Na každého může pervitin učinkovat různě, s nejrůznějšími dopady. Každopádně se vystavujete užíváním pervitinu, byť občasným, mnoha zdravotním a dalším rizikům. Mezi nejzávažnější patří vznik závislosti. Každá droga nějakou dobu, "dává", než začačne stále víc "brát" a když nastane zlom, může trvat dlouho, než si člověk připustí, že je průšvih. Někdy je tím posledním, kdo si připustí, že se stal závislým, přestože jeho blízkým i okolí je to dávno jasné. Někdo si to nepřizná nikdy. Pak je jen malá šance dostat se z toho ven.
Ještě k Vašim zdravotním potížím. Jde o "klasiku", častou u uživatelů pervitinu. Doporučuji Vám při užití dodržovat pitný režim, "dávat" si pouze, pokud jste odpočatý, vyspalý a najedený. Nikdy neprodlužujte "jízdu" déle, než přes jednu noc, "nedokopávejte". To znamená, nepřidávejte další dávky v jednom zátahu, jinak riskujete daleko závažnější zdravotní komplikace, zejména psychického charakterkteru.
Jezte ovoce a zeleninu, prostě doplňujte vitamíny, minerály. Nekombujte s dalšími drogami, nebo alkoholem.
Předpokládám, že o rizikách souvisejících s užíváním pervitinu už leccos víte, přesto se o nich můžete dozvědět více na strákách naší poradny, nebo dalších webech:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://navykovelatky.cz/stimulacni-drogy/pervitin/
http://drogy-br.sweb.cz/poradna/pervitin.htm
http://www.minarcik.cz/drogy/str1_per.htm
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://ciselniky.dasta.mzcr.cz/CD/hypertext/SFADL.htm
Buďte tedy na sebe opatrný. Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.