pomoc markétko!!!
martin hudec
ahoj Markétko, moc moc Tě pozdravuju a touto cestou Tě prosím o pomoc. Jsem již 6. měsíc v bohnicích na chronickém odd.P č.20 a ted\' nevím jak dál.. prosím, já nechci nít na klasický azylák!! a proto uvažuji o tě české kamenici. Prosím dej mi vědět, co prot mohu udělat!!! Sakra, já jse osamocenej v davu!!! díky moc za odpověd\' ahoj martin

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Tě, Martine.
Jsem ráda, že žiješ. Píšeš, že by si rád do zařízení v Kamenici. Tvůj příchod jsem před několika měsíci připravovala na žádost Martiny, ale bohužel, někam si zmizel a k nástupu nedošlo. Mezi tím jsem v Kamenici přestala pracovat, takže už nemůžu Tvé přijetí jakkoliv ovlivnit. Ale jestli o to spojíš, pokus se vlastními silami standatní cestou.
Níže uvádím odkaz na webové stránky, můžeš si tam přečíst kompletní informace. Z Domova se zvláštním režimem lze (pokud vše funguje tak jak má), přejít do jiné sociální služby - Chráněné bydlení.
http://charita-ceska-kamenice.cz/domov-se-zvlastnim-rezimem/
Zde ke stažení žádost o přijetí, kterou je třeba stáhnout, vyplnit, potvrdit a zaslat na uvedenou adresu níže:
http://charita-ceska-kamenice.cz/res/data/010/001220.pdf
Bc. Štěpánka Kecková
Domov se zvláštním režimem
OCH Česká Kamenice
PSČ 407 21
Tel: 412 582 602
Zatím se měj hezky. Přeji, ať to dobře dopadne, ať už půjdeš kamkoliv. Ozvi se, jak se Ti daří.
Držím palce!
S pozdravem MK