léčba
denis
Děkuji za odpověd a radu vnuk s přítelkyní a s jejími rodiči i já jsme načetli na netu a radu od Vás předtím ,že je léčebna Pastor Bonus ,načetla jsem co se dalo ale neznám je ,jsou peníze problém, rodiče vnuka nedají já taky nemám skoro nic jsem ochotná přispět co nejvíc asi 1500 ,ale jen chci vědět ,zda je nezneužijí,prý si peníze vyřídí přes soc.dávky ,v dnešním světě je vše možné nedivte se mi jsem na to sama a moc mi na vnukovi záleží vždyt má život před sebou a musím mu dát šanci ,navíc mám ještě 7 vnuků zatím bez jediného problému .Pokud se budou léčit tam v tom zařízení a budou chtít je možnost na vyléčení? děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
vážím si Vašeho poděkování. Jak jsem psal, mám o komunitě Pastor Bonus minimum informací, zejména proto, že její pracovníci s dalšími komunitami u nás komunikují jen minimálně. Pracovníci většiny našich komunit se pravidelně setkávají, jak neformálně, tak na pravidelných akcích, ať už odborných, jako jsou konference a podobně, nebo sportovních, či kulturních, jako je například Kulturfest, což je divadelní festival, kde herci jsou klienti v léčbě nejen našich komunit, ale i zahraničních. Nicméně si nemyslím, že by peníze k úhradě léčby měly být jakkoli zneužity. Můj názor je ten, že byste se na hrazení vnukovy léčby podílet neměla. Vnukovi může přispívat sociální odbor, a to někdy až 100% úhradou poplatků za léčbu. Otázkou je, jestli vnuk skutečně po léčbě touží. Registraci na úřadu práce, domluvit si detox, vyjednat léčbu a další, totiž za něj nikdo nevyřídí, i když v léčbě už mu s ledasčím mohou pomoci sociální pracovníci, zaměstnaní v zařízení. Z naší předešlé komunikace mám pocit, že Váš vnuk hledá spíš důvody, proč do léčby nenastoupit, než naopak. Malování vzdušných zámků nikdy nikomu nepomohlo. Jedno je však jisté, pokud se syn rozhodne léčit, má rozhodně velkou šanci jak v komunitě Pastor Bonus, tak v jiných komunitách, nebo dalších typech zařízení.
Jak jsem psal v minulé odpovědi, doporučuji Vám, a zejména vnukovým rodičům, osobně o všem pohovořit s odborníky některého zařízení, nebo služby, na které jsem Vám poslal kontakty.
Přeji Vám, vnukovi i rodině vše dobré,
Amrit Sen.