Testy na mariuhanu
dejv
Dobrý den ja jsem včera byl s kamarádama venku a oni mněli mariuhanu tak sem si řekl že to zkusím tak sem to zkusil a dneska jsem přišel do školy a má jít na testy a nechcu aby stoho byly rodiče smutný nebo tak a potřebuju pomoct a testy budou asi močové :) Děkuju za všechny rady _

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Bohužel, s touto situací Vám moc pomoc nemůžeme. Pokud jste v posledních dnech konzumoval marihuanu a v příštích dnech Vás čeká kontrolní testování, s největší pravděpodobností budete mít testy pozitivní.
THC, účinná látka marihuany je detekovatelná z tělních tekutin v těchto přibližných rozmezí:
Detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
Detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce sliny = jako u krve
Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu. Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech drogu užil.
Zde můžeme pouze doporučit, příště se podobným experimentům vyhnout. Nejenom, že riskujete možnost pozitivního případného testování, ale i plno dalších potíží, které se ke konzumacím všech typů drog váží. Zkuste se ze svého neuváženého jednání poučit a příště odmítnout.
Zatím se mějte hezky. Pokud budete mít chuť, napište, zda Vás testovali, jak to dopadlo, co rodiče atd...
S pozdravem MK