drogy
terka
prosím o pomoc s mým přítelem nemůže se sám dostat z drog užívá heroin ale v menších dávkách dělá to tak aby jsme to nepoznávali neumí řešit životní situace a tím je pro něj jednoduší sáhnout po droze zkoušeli jsme několikrát doma odvykat ale vydržel asi tak 14 dní být čistej sám chce přestat ale nemá pevnou vůli už nemohu dál vím jaký to je jinak dobrej člověk a moc mě to trápí se dívat na to jak se ničí a né jen sebe ale i okolí prosím o radu či pomoc děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Terko.
Dobře, že píšete. Pokud se příteli i přes svou snahu udržet abstinenci nedaří, je rozumné obrátit se na odbornou pomoc. Uvádíte, že partner s léčbou souhlasí, což je hlavní předpoklad spolupráce. Neuvedla jste, odkud jste. Netuším tedy, zda Vám poskytnuté kontakty k něčemu budou. Pokud ne, napište znovu a uveďte jaká města (větší) máte v dobré dopravní dostupnosti, pokusíme se vyhledat vhodné zařízení s ohledem na lokalitu.
Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit přímo na naše zařízení, níže kontakty a odkazy.
Specializované ambulantní služby CADAS, SANANIM z. ú.
Spálená 12, Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Telefon:    222 924 245, 603 831 815
Email: cadas@sananim.cz
Více zde: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Vám bych doporučila spojit se s touto poradnou, která se specializuje na práci s blízkými osobami uživatelů drog.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM z. ú.
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email:        rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Provozní doba: pondělí až pátek 9,00-19,00 hod
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby. Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně.
Více informací naleznete zde:  http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html .
Pokud žijete někde jinde nebo měla další doplňující dotazy, klidně napište.
Zatím se mějte hezky. S pozdravem MK