pritomnost kokainu
katka
Dobry den, nasla jsem doma zapadnutou rulicku z papiru a v ni jeste malilinko bileho prasku, ktery jsem bohuzel v te chvili setrela prstem. Potrebovala bych z papirku udelat test, jestli tam byl nebo nebyl kokain. Jelikoz uz mam nejake podezreni, ze clen nasi rodiny ho bere. Je to mozne? Udela mi nekdo ten test? A kde prosim? Policie, nejaky ustav, nemocnice? Za odpoved moc dekuju. S pozdravem...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Katko.
Abych řekla pravdu, netuším, jaké konkrétní množství látky je třeba na prokázání konkrétní látky ze zbytkového materiálu. Zkuste se obrátit přímo na ústřední toxikologickou laboratoř, níže uvedu koktat. Nebude to, ale asi úplně levná záležitost, jelikož při detekcích například z moči, je úhrada za zjištění jedné látky necelých 500,-. Doporučuji nejdříve si do laboratoře zavolat a informovat se.
Ústřední toxikologická laboratoř
Areál Dětské kliniky 1p. budova A2
Ke Karlovu 2
Praha 2
Tel : 222 967 188
Pokud by se kokain nebo jiné drogy prokázaly, ať už rozborem laboratoře nebo nějak jinak, doporučuji se spojit s poradnou pro rodinné příslušníky, kde se můžete buď Vy, nebo někdo další z rodiny informovat o všem co, je třeba a poradit se jak vhodně pokračovat dál...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM z. ú.
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email:        rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby (PO až PÁ 9.00-19.00). Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně.
Více informací naleznete zde:  http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html .
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem MK