jak usnout?
vigivigi
Zdravím vás všechny do poradny, měl bych na vás dotaz týkající se pervitinu. Občas to s dávkou mírně přeženu a poté nemohu desítky hodin usnout. Dobrý stav již odezněl a je mi už spíše blbě a tak by mě zajímalo jakým způsobem by bylo možné si navodit spánek? Dále by mě zajímalo jak moc šňupání poškozuje tělo? Občas mě po užití bolí v nosu a také v krku, narušuje však pervitin i další orgány jako např. žaludek či střeva? Poslední můj dotaz se týká toho jak dlouho lze na člověku rozpoznat, že je sjetý? Občas po menší dávce ani né 50 mg mě lidé zastavují a ptají se mě na drogy, z čeho jsem sjetý či mi něco nabízejí přitom je to po užití klidně i deset hodin a žádný dobrý stav mi to již nedává ani se nechovám nijak divně. Myslíte, že to rozpoznají i normální lidé nebo spíše jen feťáci a dealeři? Děkuji mockrát za Vaši odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pokud vynecháme různé léky na spaní apod., mohl by Vám pomoct čaj z meduňky a hlavně se zklidnit, zkusit něco, čm se uspáváte i jindy - knížka, televize,... Nejúčinější recept je ale samozřejmě hlídat si dávky a nepřehánět to.
Šňupání poškozuje hlavně nosní sliznici a nosní přepážku. Vyhnete se jím potížím typickým pro injekční užívání, ale pak je tu zátěž, která je společná obojímu, nezávisí na způsobu aplikace - především zátěž pro játra, ale životním stylem a životosprávou také zátěž pro žaludek, ledviny a další orgány.
Jak dlouho lze poznat, že je někdo pod vlive, pervitinu je velmi různé. Jednak na každém se to pozná různě dlouho a hlavně - jak sám píšete - někteří lidé na to mají cvičené oko. Kdo ho má, pozná na Vás možná, že jste uživatel, i když jste zrovna úplně čistý. Kromě toho, že se nechováte divně těžko můžete posoudit Vy. Možná máte jen takový pocit, ale realita je jiná...