léčba
denis
Dobrý den jak jsem již psala v prvním dotazu ohledně léčby mého vnuka a jeho přítelkyně ,bydlíme v Rožnově pod Radhoštěm ,školní psycholožka mi doporučila léčebnu Štenberk ,vnuk zvažuje že by se šli léčit ale jedině spolu jinak by to nedal jsou oba plnoletí ,jinak je tady Kroměříž poblíž a na soukromou placenou léčbu nemám peníze děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
zkušenost generací odborníků na celém světě je taková, že skupinová terapie, které se společně účastní partneři, má pramalou šanci na úspěch, navíc neumožní to, aby skupina terapeuticky fungovala i pro ostatní členy skupiny. Zpravidla to bývá tak, že závislý, který si klade pro léčbu neuskutečnitelné podmínky, se ve skutečnosti léčit nechce. Doporučuji Vám pohovořit o všem s odborníky některého zařízení, které se zabývá drogovou problematkou, poskytuje poradenství a pracuje s rodinnými příslušníky a blízkými uživatelů drog. Nejlépe je si předem domluvit termín schůzky. Vše může proběhnout i anonymně. Při osobním pohovoru a podrobnějším seznámení se situací Vás zkušený specialista seznámí s možnostmi, jak se lze pokusit podpořit vnukovu motivaci k léčbě, zároveň Vás upozorní na chyby, kterým by se měla rodina vyhnout. Dozvíte se, jak s vnukem komunikovat, pomůže Vám lépe pochopit z dalších úhlů, co drogová závislost obnáší a jakými mechanismy funguje. Poradí Vám také, co můžete udělat pro sebe, jak situaci lépe unášet, mírnit útrapy a nezapomínat na vlastní štěstí a radost.
Kontakty na služby:
Kontaktní a poradenské centrum Renarkon
Pionýrů 1757
738 01 Frýdek-Místek
Telefon: +420 558 628 444
Mobil: +420 606 694 244
E-mail: kcfm@renarkon.cz
Web: http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-frydek-mistek/leve-menu/kontaktni-centrum-frydek-mistek
Poradna a ambulantní program Modrý kříž
Odborné poradenství je poskytováno i osobám blízkým a příbuzným osob závislých.
Malý Koloredov 811
738 01 Frýdek - Místek
Telefon: +420 595 534 445
Mobil: +420 724 087 221, +420 731 494 697
E-mail: frydek-mistek@modrykriz.org
Web: http://www.modrykriz.org/
http://www.modrykriz.org/kontakty/poradna-frydek-mistek
Psychiatrická ordinace a ordinace pro léčbu alkoholismu a jiných toxikománií
Svatoplukova 10
753 01 Hranice na Moravě
Telefon: +420 581 601 602
Přeji Vám i vnukovi hodně štěstí, kdykoli napište,
Amrit Sen.