Daruji vám Subutex
doktor Froid
Kde bych vám mohl v Praze předat nedobrané Subutexy. Po roce na morfinu, heroinu a fentanilu a dvou letech na Subutexu(vše několikrát deně íněkčně) se mi konečně podařilo přestat. Už druhý týden je mám u sebe a nenačal jsem je. Sice nejsou opatřené zcela legálně(falšované recepty), ale všechny jsou nenačaté skladované podle návodu z lékárny. Platnost do 15.12.2015. Mám dost známích, kterým bych to prodal, ale už s nimi, ani s drogama nechci mít nic společnýho. Zkrátka se toho potřebuju zbavit a tim za drogovou minulostí definitivně udělat tlustou čáru. Vám bych je dal samozřejmě zadarmo, případně za bezplatné služby v CADASU za které bych vám byl moc vděčný. Byt mám. Dluhy, ani potíže s policií nemám, ale bohužel práci už 5 let taky né. Přítelkyně i kamarádi už se předávkovaly. Ty co zbyli a stále berou už vidět nechci. U nich jsou na 1. místě drogy, až pak já. Přece je nevyhodim,když by se daly použít jako substituce pro klienty v CADASU. To už bych radši prodal těm \"kamarádům\". Stejně nepřestanou a přestat nechtěji.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
pokud se chcete zbavit tablet Subutexu, které jak píšete už nepotřebujete, tak je můžete, stejně jako jakékoliv jiné léky odevzdat v lékárně. Odebrání tablet v CADASU a následná distribuce mezi další pacienty nepřichází v úvahu.
Služby naší psychiatrické ambulance CADAS jsou pro Vás jako i pro jiné klienty zdarma. Jedinou podmínkou k využívání služeb je, aby byl klient pojištěncem VZP. Je to jediná pojišťovna se kterou máme v této chvíli smlouvu. O čekací době, případně možnosti využití služeb této ambulance se informujte přímo na jejich telefonu. Posílám Vám na ně kontakt.
Nepíšete proč byste rád využil služby CADASU. V případě, že by se u Vás nejednalo jenom o psychiatrickou péči, ale rád byste využil i jiné služby Sananimu, tak na začátek si můžete zkusit zajít do Kontaktního centra a s pracovníkem probrat, která služba by byla pro Vás nejvhodnější. Na toto zařízení Vám taky posílám kontakt, tak se jim zkuste ozvat.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan
CADAS
Spálená 12
110 00 Praha 1
Telefon: +420 222 924 245
GSM: +420 603 831 815
Fax: +420 266 315 306
e-mail: cadas@sananim.cz
Kontaktní centrum
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: +420 283 872 186
Fax: +420 283 872 258
e-mail: kacko@sananim.cz
Kdy máme otevřeno?
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00