Poradíte mi ?
Ananas
Dobrý den , zjistila jsem že můj bratranec (20) začal brát drogy . Nevím co mám dělat. Skončil z prací , začal doma kást peníze a začal být velmi agresivní .Moc ráda bych mu pomohla z toho ven ale nevím jak . Když si s ním o tom chci promluvit , tak mě odbije tím že mu mluvit do života nebudu .

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
V těchto případech, je vždy rozumné, obrátit se na nějaké zařízení pracující s uživateli drog a tam využít poradenských služeb pro rodinné příslušníky a další blízké osoby. V osobním kontaktu je tak více prostoru doplnit si chybějící informace, konkrétněji se poradit jak vhodně s dotyčnou osobou komunikovat, jaká doma nastavit pravidla, také si určit, kde končí hranice svých možností a pomáhání. Pomáhat někomu z drog, potažmo závislosti není jednoduché, pomáhající to leckdy stojí plno svých sil, proto je dobré si zjistit potřebné informace a o jednotlivých krocích se průběžně radit, konzultovat situaci...
Netuším, kde žijete a ani zda o tomto problému ví ještě někdo další z rodiny, např. rodiče bratrance. Napište prosím znovu a uveďte, jaká města máte v dobré dostupnosti, pokusíme se Vás nasměrovat na vhodné zařízení ve Vaší lokalitě. Pokud je pro Vás dostupnou Praha, lze se obrátit přímo na naší poradnu specializující se na blízké osoby uživatelů drog a rodinné příslušníky, níže kontakt.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM z.ú.
(poradna se nachází v prostoru kavárny Café Therapy, zádní část)
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234,  739 268 527 (nezbytné objednání předem)
Email:   rodice@sananim.cz
Provozní doba: PO až PÁ 9.00-19:00 (veškeré služby jsou bezplatné)
Více info zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zatím se mějte hezky, pokud budete mít doplňující dotazy, klidně pište.
S pozdravem MK