detox
kateřina
Zdravím a omlouvám se,ale moc tomu erozumím.Moje dcera po rozchodu s přítelem asi 6x šňupala pervitin.Situaci nezvládla a skončila na psychiatrii.Teď je doma,pod lékařskou kontrolou bere antidepresiva,chodí do práce.Musí ještě něco absolvovat nebo stačí dosavadní opatření?
Přijde mi apatická,bez nálady.Její lékař říká,že potřebuje čas.Já tomu nerozumím,ale co vy píšete,tak se mi nejeví.Jí normálně,nehubne,pracuje,chodí na angličtinu,jen mi přijde jiná než byla.Ale to už se mi zdála po tom rozchodu.Antidepresiva bere teď dva měsíce.Mám někam zajít?Jsme z českých Budějovic.Děkuji,mějte se krásně.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
opravdu těžko říct takhle na dálku, jestli dceři dosavadní péče stačí, nebo ne. Nejlépe by to měl posoudit její psychiatr, a samozřejmě ona sama. Pokud tedy říká, že potřebuje čas, zkuste jí ho dát. Pravděpodobně bude opravdu větší problém rozchod než krátká epizoda experimentpvání s pervitinem. Stav, který teď popisujete (plní si povinnosti, normálně jí, je apatická) neukazuje na to, že by v užívání perivitnu pokračovala. Snad si potřebuje odtruchlit rozchod, na to mohou být dva nebo tři měsíce moc krátká doba. Pokud možno ji teď moc nepozorujte, nesledujte, nepodezřívejte a spíš jízkuste být nápomocná, pokud bude chtít, ať už rozhovorem, nějakou společnou činností nebo čímkoliv jiným.