Drogy :)
luko
v živote som neužil drogu ako je pervitín a pod. Jedine marihuanu lenže neviem s akej príčini mam proste chut si \"fuknut\" pervitín... Táto chut nastala ked som bol opitý a teraz mam dalšiu lenže ja si nechcem pokazit život a zufalo prosím aby ste ma tejto chuti zbavili

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý deň,
na začiatok Vám chcem napísať, že je veľmi dobre, že ste do tejto chvíle ešte žiadnu tvrdú drogu neskúsil. Rozumiem tomu, že to môže byť pre Vás lákavé. Vzhľadom k tomu, že Vás droga láka, tak to vo Vašom okolí asi nie je vôbec nič neštandardné. Ako iste viete užívanie akýchkoľvek psychoaktívnych látok môže spôsobovať nemalé komplikácie. Môžete sa spoľahnúť na to, že Váš život nebude menej zaujímavý pokiaľ sa konzumácii drog vyhnete.
Ak máte obavu z toho, že by ste mohol podľahnúť pokušeniu drogu užiť, tak mi ako najlepší variant príde skúsiť sa o tejto obave s niekým nestranným otvorene pobaviť.
Vzhľadom k tomu, že pracujem v Čechách, tak Vám bohužiaľ nemôžem odporučiť zariadenie s ktorým by som mal osobnú skúsenosť. Vyhľadal som ale pre Vás zariadenia, ktoré by ste mohol za týmto účelom kontaktovať. Posielam Vám kontakty na ne v závere mojej odpovede. Skúste sa im ozvať a informovať ich o tom, čo v súčasnosti prežívate. S pracovníkom tvárou v tvár toho určite vymyslíte viac, než so mnou cez internet. Keby to bolo z nejakého dovodu problémové, tak sa znovu ozvite a pokúsim sa pre Vás vyhľadať niečo iné.
Zatiaľ sa majte dobre.
Miroslav Giljan
Pedagogicko-psychologická poradňa Trenčín
Skratka: PPP
Adresa: Kubranská 20
911 01, Trenčín
Kontaktná osoba: Darina Turiaková, Mgr.
Telefón: 032 / 743 6152
Psychosociálne centrum Trenčín
Adresa: Palackého ul.
911 01, Trenčín
Kontaktná osoba: Michaela Bulková, MUDr.
Telefón: 032 / 743 0049
Kontaktná osoba: Ladislav Kvasnička, MUDr.
Telefón: 032 / 743 0068
Kontaktná osoba: Bernardína Vilámová, MUDr.
Telefón: 032 / 744 0971
Kontaktná osoba: Miroslav Záhumenský, Mgr.
Telefón: 032 / 743 2149