liečenie terapiou
Lopatka
Syn,24r chodí 3,4roka 3-4 krát týždenne psychológovi ktorý sľúbil že ho odnaučí od drog. Nedávno sa syn kamarátovy priznal že občas si niečo dá. Psychológ ho lieči terapiou, tvrdí že to má pod kontrolou s údajne je prvoredé vyliečiť \"konflikty ranného detstva\". Má pravdu?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
opravdu není možné posuzovat práci terapeuta ze čtyřřádkového popisu po internetu. To, že se závislost léčí terapeuticky je naprosto standardní, frekvence návštěv v tomto případě je poměrně častá, ale i to může mít nějaký důvod. Občasné užití může znamenta žádný pokrok nebo také výrazný - nepíšete, jak moc a jak dlouho syn užíval, jaké byly a jsou jeho problémy atd.
Nevím také, jestli jste s psychologem mluvila osobně, nebo máte jen informace od syna. Pak je třeba počítat i s možností, že mohou být věci trochu jinak. Např. seriózní terapeut neslibuje předem, že někoho vyléčí, to se nedá slíbit, úspěch není nikdy zaručený.
Pokud máte nějaké pochybnosti, mohla byste navrhnout společné sezení s terapeutem, se synem a s Vámi. Mohla byste si vyjasnit, co potřebujete a udělat i lepší obrázek.