jsem matkou
Evelin
Ahoj. Mam 3mesicni miminko chlapecka a jsem zavisla na subotexu. Chodim k doktorce. S ni jen planuji lecebnu,ale nic se nedeje. Potrebuji poradit zda mohu nekam napsat aby me prijali,chtela bych to absolovat i s Matyaskem. Dokavat nebudu cista nesmim ho mit u sebe ,coz je pro me moc tezke. Jak nejrychleji je mozne nastoupit do programu?? Je mozne odabstinovat doma a k vam jed na dolecovak s Matyskem?? Kde se mohu registrovat? Jak dlouho se ceka
nez me prijmou?? Dekuji moc krasny den.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
je skvělý, že jste se rozhodla řešit svojí situaci. Jako nejvhodnější varianta pro Vás i Vašeho syna mi přijde Terapeutická komunita Karlov. Tato komunita jako jediná v České republice poskytuje možnost absolvovat léčbu drogové závislosti mámě společně s dítětem. Komunita sídlí v Jižních Čechách a je zaměřena na klienty do 25ti let, případně na matky s dětmi. Víc o této komunitě se dočtete na naších stránkách : http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk).html.
Nástup klienta, tak jako i do jiných komunit je podmíněn tím, že předem absolvuje detox a do komunity nastupuje už s čistými „toxi" testy a bez abstinenčních příznaků. Kolegyně, která má na starosti příjem klientek - matek do této komunity pracuje v Denním stacionáři Sananim. Posílám Vám kontakt na toto zařízení. Zkuste se jí ozvat a domluvit si případný další postup.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan